Julkaisujen markkinointi

Musiikin markkinointi on vaikeaa! Anna siis meidän ottaa koppi näkyvyydestäsi.

Niin! Tämäkin on osa-alue, minkä liian moni on käsittänyt väärin. Luullaan, että se on tarpeeksi, että tekee biisin ja saattaa sen suoratoistopalveluihin. Ei ole!  

Musiikkijulkaisun markkinointiin pitäisi aina investoida vähintään yhtä monta euroa kuin sen tuottamiseen. Mihin rahaa sitten pitäisi käyttää? 

Tässä muutamia esimerkkejä: 
  • Tiedotteet medioille 
  • Somefiidit täyteen ammattimaisia promokuvia 
  • Musiikkivideo 
  • Some- ja googlemainonta 
  • Promokeikat

Älä siis jätä julkaisusi menestystä pelkästään hyvän onnen armoille. Budjetoi järjellinen summa rahaa markkinointiin ja jos et voi tehdä kaikkia yllämainittuja, tee edes se minkä pystyt. 

Muista! Investoiminen näkyvyyteen on aivan yhtä tärkeää kuin sisältö.  



Laitetaanko markkinointipuoli kuntoon? 

Laita viestiä alla olevan linkin kautta ja kerro toiveistasi. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Tyypillisesti jo päivän tai parin sisällä.